راهیابی بازی Devil may cry 4 قسمت دوم
نوشته شده توسط : سجاد موبد

راهیابی بازی Devil may cry 4  به زبان فارسی قسمت دوم

همونطور که قول داده بودم قسمت دوم راهیابی دویل مای کرای ۴ را گذاشتم در ضمن شما می توانید در انتهای این پست قسمت ۱ آن را نیز دانلود کنید... 

                               

      

1 – این راهیابی در قالب فایل PDF  است و برای مرور آن به برنامه ی  Adobe reader  نیاز دارید

2 – کپی برداری از آن نکنید اگرهم لینک را گذاشتید منبع را بنویسید.

3 -  نویسنده ی این راهیابی :  امیرنسوز ( امیرحسین)

دانلود: لینک  -  حجم: 286 کیلوبایت - پسوورد فایل فشرده: www.hosseincode.blogfa.com

(دانلود قسمت اول با حجم  265 کیلوبایت)





:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/game99-320250.jpg
محمد در تاریخ : 1390/6/27/0 - - گفته است :
این بازی زیباوجزاب است 2شخصیت قدرت مند دارد من این بازی را فتح کردم به شماتوصیه می کنم که این بازی را بازی کنید@

/commenting/avatars/game99-492175.jpg
محمد در تاریخ : 1390/6/27/0 - - گفته است :
این بازی زیباوجزاب است 2شخصیت قدرت مند دارد من این بازی را فتح کردم به شماتوصیه می کنم که این بازی را بازی کنید@


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: