نوشته شده توسط : سجاد موبد
fifa06
این 

                  

 

 بازی سام جدی ۲ .

                        

 اگر میخواهید در مورد کال اف دیوتی۲ اطلاعاتی از قبیل گرافیک وموسیقی وصدا گذاری و مراحل به دست آورید روی ادامه مطلب کلیک کنید.

                          

     


CALL OF DUTY

 


            

مراحل بازی

بازی با یک دموی عالی آغاز می شود که شجاعت و شهامت نیروی های متفقین را به زیبایی در برابر فاشیست ها و نازی ها نشان می دهد که هر بازیکننده ای با دیدن آن کاملا تحت تاثیر وقایع اتفاق افتاده در جنگ جهانی دوم قرار میگیرد . بازی در سه جبهه روسیه – انگستان و آمریکا به صورت موازی ادامه می یاید . شما در هر جبهه کنترل یکی از سربازان همان کشور را بر عهده خواهید داشت که در واقع بازی از نمای 3 سرباز2 دنبال می شود: سرباز از اعضای جبهه روسیه – گروهبان از اعضای جبهه انگستان و در نهایت سر جوخه از اعضای جبهه آمریکا، این مبارزات خونین از 20 کیلومتری شهر مسکو توسط سربازواسیلی آغاز می گردد. عملیات های بزرگ 2 درکال اف دیوتی با نهایت دقت شبیه سازی شده است که ازستالینگ ردگرفته تا عملیات دی دی ، همگی در این بازی عالی طراحی شده اند . مراحل جالبی به این نسخه اضافه شده که نبرد تونس ، شمال مصر و صحرای لیبی از نمونه های بارز آن هستند که جالب و بدیع طراحی شده اند .کلا بازی از 10 عملیات اصلی و تعدادی عملیات فرعی تشکیل شده است که مرحله اول بازی با عملیاتی در سال 1941 از نزدیکی مسکو از جانب روسیه آغاز می گردد و با عملیاتی در سال 1945 از جبهه آمریکا به پایان می رسد .

گرافیک و افکت های تصویری

این بازی چون برای کنسول آینده مایکروسافت یعنی اکس باکس 360نیز در نظر گرفته شده برای همین از موتور گرافیکی قدرتمندی برخورد است که با نوع دارتکس9 کار رندر گرافیکی بازی را انجام میدهد که این نشان از انعطاف پذیری عالی این موتور گرافیکی می باشد ( سایت بازیکده به گرافیک این بازی امتیاز 9 از 10را داده است). جزییات در بازی با آنکه بیداد میکند ولی موتور گرافیکی به هیچ وجه با صحنه های پر زدو خورد مشکلی برای بازیکننده ایجاد نمیکند و شما با لذت هر چه تمامتر به بازیتان خواهید پرداخت . مدل های استفاده شده در طراحی اسلحه ها و ادوات ذرهی و نفر بر ها و ساختمان های مسکو ، نرماندی و ... همگی یک الگو برداری واقعی بوده و مخصوصا در طراحی سلاح ها تیم سازنده نهایت دقت را به کار برده اند . طراحی کارکتر ها نیز مثل نسخه پیش بسیار منطقی و خوب کار شده به نحوی که حتی در طراحی چهره سربازان آلمانی نیز وقت بسیاری صرف شده که در کمتر صحنه ای از بازی شما سربازان دشمن را با چهره های یکسان مشاهده میکنید که این خود مستلزم دقت و ظرافت کاری بسیاری می باشد . همچنین هنگامی که شما با آتش سنگین توپخانه های دشمن روبرو می شوید موج ناشی از شلیک گلوله در میدان نبرد شما را برای چند ثانیه ای میگیرد که در این هنگام شما باید هر چه سریعتر به دنبال پناهگاهی باشید تا موج آن آسیبی به شما نرساند که ترس و استرس ناشی از آن در بالاتر رفتن ضربان قلب و تند تر نفس کشیدن سرباز کاملا مشهود است و این احساس به زیبایی به شما نیز تلقین می شود و احساس می کنید که گویی واقعاً در میدان نبرد هستید! (این دقیقاً همان قولی بود که سازندگان بازی به بازیکنندگان داده بودند که به نظر سایت بازیکده تا حدود بسیاری نیز موفق بوده اند) .

 

 

کنترل ، اسلحه ها و هوش مصنوعی

گیم پلی بازی نسبت به شماره قبلی تفاوت زیادی نکرده و همان کنترل نرم و و زیبا را در این شماره نیز مشاهده میکنیم ، در کل کنترل بسیار دقیق تر شده و شما دقیقا هر آنچه که از یک بازی ف پ س می خواهید در کنترل این بازی خواهید یافت . سلاح ها به کار رفته در بازی کاملاً از روی نمونه های واقعی الگو برداری شده اند که از تامسون گرفته تا م پی چهل همگی همانند نمونه های مشابه واقعی خود هستند . استفاده از اسلحه ها نیز کاملا منطقی و واقع گرای طراحی شده اند به نحوی که در استفاده از اسلحه شما برای اینکه بتوانید یک تیر اندازی دقیق و حساب شده داشته باشید باید دقیقا همانند قوانین ارتش وارد عمل شوید ، به خاطره همین شما باید قبل از تیر اندازی ابتدا نشانه روی کنید ( نشانه روی خط فرضی است که از نوک محل نشانه گیری آغاز می شود و به نوک محل مگسک ختم می شود ) مرحله بعدی حبس نفس است ( این مورد در قانون ارتش به این نحو اجرا می شود که شما باید ابتدا یک نفس عمیق بکشید و بعد یک سوم آن را خالی کنید و تنها کمی را در سینه خود محبوس کنید ) که به منظور دقت در تیر اندازی انجام می گیرد . و در نهایت شلیک به سمت هدف می باشد که تمامی موارد با قوانین ارتش هم خوانی دارد .

یکی از نقاط ضعف بازی در این شماره عدم نبرد های هوایی در آن می باشد که بر خلاف نسخه های قبلی در کود2 اثری از نبرد های هوایی نخواهید یافت! به جای آن در نبرد تانک ها و کنترل آن کمی نو آوری به کار گرفته شده که در جای خود جالب توجه می باشد ولی به نوعی عدم وجود مبارزات هوایی و هیجان آن کاملا احساس می شود و این مورد یکی از ضعف های این نسخه از بازی کود2 میتواند باشد .

 

 

و اما به یکی از جالبر ترین قسمت بازی می رسیم یعنی هوش مصنوعی، که به نظر من یکی از زیباترین قسمت های طراحی شده همین بخش است و باید اعتراف کنم که این بخش موجب بالا تر رفتن هیجان و کیفیت بازی تا حد بسیاری گردیده و شما را کاملا در جو حاکم در بازی قرار میدهد . در این نسخه هوش مصنوعی در حد عالی طراحی شده به طوریکه تیم همراه شما هرگز شما را در نبر های بازی تنها نمی گذارد و یارو یاورتان در همه صحنه ها خواهد بود . آنها تا حد بسیار با حرکات شما خود را تنظیم می کنند به نحوی که شما اگر در حین بازی در حالیکه که کلیه دشمنان را نیز از پای در آوردید عقب نشینی کنید اعضای تیم نیز به همراه شما عقب نشینی می کنند و یا در هنگامی که شما با سد آتش سنگین دشمن روبرو می شوید این اعضای تیم شما هستند که با دادن پوشش مناسب و خوب به شما اجازه ( دور زدن دشمن از کناره ها) را می دهند تا شما بتوانید از پشت سر دشمن سر در بیاورید و سربازان نازی را از پای در بیاورید ، اینها مثال های بودند تا شما با هوش بالای طراحی شده در بازی بیشتر آشنا شوید ، یکی از نمونه های بارز دیگر در هوش بازی میتوان به پناه گرفتن اعضای تیم خود پس از پرتاب نارنجک دانست که حتی در پاره از مواقع آنقدر هوش این سربازان بالا است که نارنجک عمل نکرده را از روی زمین برداشته و سپس دوباره همان را به سمت خود دشمنان پرتاب میکنند! در طرف مقابل بازی دشمنان نیز از هوش بالایی بهره مندند، به نحوی که در هنگام رودر رویی با شما در اولین فرصت ممکن در پشت پناهگاهی سنگر میگیرند و سپس با استفاده از پوشش نسبت به یار خودی شما را هدف میگیرند که این کار مبارزه را در میدان نبرد برای شما مشکل تر میکند و برای درگیری با این دشمنان سمج باید از کار تیمی و پوشش مناسب از جانب اعضای تیمتان برخوردار باشید . در اين بازي اثري از بسته کمک هاي اوليه نخواهيد يافت ! به نحوي که نوعي سيستم هوشمند در نزد کاراکتر بازي در نظر گرفته شده که در موقع تير خوردن و زخمي شدن بايد به يک مکان بي خطر رفته تا خود را مداوا نمايد ٬ اين يکي از ابداعات اين نسخه است که به نوعي بازي را نفس گيرتر مي کند و صحنه هاي جنگ را واقعي تر جلوه مي نمايند . این هوش مصنوعی طراحی شده در کود 2 ، یکی از جالبترین قسمت های بازی می باشد که به نظر من همین مورد کافی است تا کود2 یک سرو گردن بالاتر از بازی های هم سبکش قرار گیرد .

موسیقی و صداگذاری

همواره بازی های جنگ جهانی دوم با موسیقی های زیبا و خاطره انگیز توام بوده اند که کود2 نیز از این قاعده مستثنا نبوده و به همراه داشتن موسیقی زیبا از افکت های صوتی زیبا نیز بهره مند است و در صدا گذاری نیز کاملا عالی کار کرده و شما در هنگام نبرد همواره انواع صدا های اسلحه ها و ادوات زرهی را به زیبایی در بازی خواهید شنید ، بعنوان مثال صدای تیر خارج شده در اسلحه تامبسون با صدای گلوله خارج شده از اسلحه م1 کاملا متفاوت می باشد که این تفاوت واقع گرا و بر حسب قدرت اسلحه ها تنظیم شده اند . صدا گذاری بازی هم مانند سایر بخشها چیزی کم نداشته و به بهترین صورت ممکن کار شده است : صدای تفنگها ، انفجارها ، صدای سربازها ، صدای عوامل طبیعی و غيره همه و همه به بهترین نحو ممکن صداگذاری شده اند . برای بخش صداگذاری کود2 بیش از 20.000 قطعه از انواع صداهای مختلف و دیالوگها به زبانهای روسی و آلمانی و انگلیسی و … ضبط شده و همگی در بازی به کار گرفته شده اند . تمامی نکات برجسته و نقاط قوت نسخه های پیشین در بازی جدید نیز موجود است ، صدای کاراکتر های بازی و دشمنان و فریاد های آنها نیز در روند بازی و ایجاد هیجان بازی کاملا تاثیر گذار می باشد . موسیقی به کار رفته در بازی طوری طراحی شده که در هنگام به پایان رساندن ماموریتی شروع به پخش موزیک می نمایند که این آهنگ پخش شده زیبایی خاصی در روند اتمام ماموریت ها ایجاد می کند .

 

 

نتیجه گیری

کال اف دیوتی با توجه به توضیحاتی که دادیم خود را برای دریافت بسیاری از جوایز آماده میکند به نحوی که نامزد بهترین بازی سال, برنده جایزه ویژه نمایشگاه بین المللی ایی3، بهترین بازی سال اروپا، دارای مدال افتخار از آکادمی در زمینه گرافیک از افتخارات این بازی است و با توجه به سابقه درخشانی که ما از این بازی داریم همگی گواه یک بازی عالی را میدهد. پس بازی کردن آن حتی برای دوستان که از سبک جنگ جهانی زیاد دل خوشی ندارند خالی از لطف نیست .

     



:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 424
|
تعداد امتیازدهندگان : 140
|
مجموع امتیاز : 140
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

 

 

2

بازي CMR4 جزو بهترين بازي هاي ماشيني است که تا به حال ساخته شده و تنها رقيب آن را ميتوان بازي V-rally از سري بازيهاي Need For Speed دانست. فرمان نرم گرافيک بالا پنچر شدن چرخها و شکسته شدن شيشها از ويژگيهاي بازي است.و مسابقات نيز به صورت ضبدري انجام مي پذيرد. اين بازي در دست کاربران PCو PS2وX-BOX قرار خواهد گرفت و براي اجراي اين بازي بايد کارت گرافيک شما ?? باشد تا بتوانيد از بازي لذت ببريد.

DTM Racer

3

 

اخبار بازی ها
Red 5 و استفاده از Offset Engine
چندي پيش يك سري از افرادي كه از كمپاني Blizzard جدا شده بودند، استوديويي تحت عنوان Red 5‌ را تشكيل دادند (كه در خبرها هم آمده بود). استوديوي Red 5 اعلام كرده است كه مي خواهد بازي اي با استفاده از انجين بازي Project Offset بسازد. بازي Project Offset در سال 2007 عرضه خواهد شد و تا به حال نمايش هاي خيره كننده اي از خود نشان داده است (اين بازي و انجينش هم قبلا معرفي شده است). بازي جديد Red 5 در حال حاضر نامي ندارد. اين بازي بصورت MMO خواهد بود و ساخت آن به تازگي شروع شده است.

VU Games و ساخت Eragon
آخرين شماره از مجله Game Informer خبر از ساخت بازي Eragon مي دهد. اين بازي كه براي فيلمي به همين نام ساخته مي شود در دنيايي فانتزي اتفاق مي افتد و استوديوي سازنده آن Stormfront است. اين بازي در پاييز سال آينده و براي كنسول هاي نسل حاضر عرضه خواهد شد.

عكس هاي جديدي از Dreamfall
به نظر مي رسد كه بازي آينده Funcom (استوديوي سازنده Dreamfall) بتواند دنباله اي مناسب براي قسمت اول اين بازي با نام The Longest Journey باشد. The Longest Journey در سال 2001 به عنوان بهترين بازي ادونچر سال انتخاب شد و Dreamfall مي رود كه بازهم اين عنوان را بدست آورد. عكس هاي جديدي از اين بازي را در زير مي بينيد (ضمنا اين بازي براي PC و Xbox عرضه مي شود):


Will Wright در GDC
به احتمال زياد Will Wright را مي شناسيد. خالق سري بازيهاي Sims و Sim City و در آينده اي نه چندان دور بازي Spore. آقاي ويل رايت قرار است در Game Developer Conference امسال سخنراني داشته باشند. موضوع اين سخنراني درباره ساخت بازيهاي نسل بعد خواهد بود. GDC در فاصله 20-24 مارچ و در San Jose برگزار مي شود و آقاي ويل رايت در بيست و سوم مارچ به مدت يك ساعت سخنراني خواهند داشت.

عكس هاي جديدي از Flat Out 2

شايعه: دليل كمبود X360
شايعاتي در اينترنت پيچيده است كه دليل كمبود عرضه X360 كمبود رم كارت گرافيك آن مي باشد. اين رم ها توسط Infineon ساخته مي شوند و به نظر مي رسد كه اين كمپاني براي ساختن رم هايي كه با كلاك مورد نظر X360 كار كنند دچار مشكل شده است. اين كنسول از رم هايي با كلاك 700 Mhz و از نوع GDDR3 استفاده مي كند. مايكروسافت و Infineon اين خبر را تاييد يا تكذيب نكرده اند.

تغيير مدير Xbox ژاپن
مايكروسافت طي اطلاعيه اي رسمي خبر از تغيير مدير Xbox‌ ژاپن مي دهد. طي اين اطلاعيه آقاي Yoshihiro Maruyama مدير اين كنسول در ژاپن خواهند بود و به جاي آقاي Takashi Sensui اين مسئوليت را بر عهده خواهند داشت. مايكروسافت از اين سمت به عنوان Strategic Position Within Microsofts Entertainment and Devices Division نام برده است و آقاي Sensui نيز گفته اند كه: ما مي دانيم كه موفقيت Xbox در ژاپن به راحتي و يا به زودي ميسر نخواهد شد. همچنين ايشون ابراز اطمينان كرده اند كه مايكروسافت خواهد توانست طرفدارهاي بيشتري براي كنسول خود در ژاپن پيدا كند.

بازيهاي امسال World Cyber Games
حتما با معتبر ترين مسابقات جهاني بازيهاي كامپيوتري آشنا هستيد. WCG‌ امسال در Monza ايتاليا برگزار خواهد شد. مسئولان برگزاري اين مسابقات هر ساله ليست بازي هاي مسابقات را با توجه به بازيهاي عرضه شده در آن سال اعلام مي كنند. بازي هاي WCG 2006 نيز به تازگي اعلام شده اند كه بيشتر آنها نسخه جديد بازيهاي سال پيش است. بازيهاي Starcraft: Brood War، Warcraft 3: The Frozen Throne، Counter Strike 1.6، Warhammer 40000: Winter Assault، Fifa 2006 و NFS Most Wanted ميدان هاي نبرد امسال خواهند بود. علاوه بر اين شش بازي PC دو بازي جديد نيز اعلام شده است كه عبارتند از Dead or Alive 4‌ و Project Gotham Racing 3 كه هر دو از بازي هاي X360 هستند. اين مسابقات در پاييز سال آينده برگزار خواهد شد.

پچ هاي جديد:
** اولين و دومين پچ بازي SW Empire at War تقريبا بدون فاصله از عرضه اين بازي ارائه شده است. اين پچ ها براي بر طرف كردن اشكالات موجود در بازي و تعدادي اضافات براي بازي است.
** پچ جديدي هم براي بازي SW Battlefront 2 عرضه شده است كه تعدادي نقشه تك نفره و چند نفره به بازي اضافه مي كند و اشكالات بازي را از بين مي برد.
** بالاخره بعد از مدت ها بحث پچ 1.2 بازي Battlefield 2‌ هم عرضه شد. اين پچ آدرس سرور جديدي را براي بازي به همراه دارد و اشكالات موجود در بازي را بر طرف مي كند.

پرفروش ترين بازيهاي PC در ماه ژانويه:


World of Warcraft - Vivendi Universal
The Sims 2 - Electronic Arts
Age of Empires III - Microsoft
Civilization IV - 2K Games
Call of Duty 2 - Activision
The Sims 2 Nightlife - Electronic Arts
Battlefield 2 - Electronic Arts
RollerCoaster Tycoon 3 - Atari
Zoo Tycoon 2 Microsoft
Battlefield 2 Special Forces - Electronic Arts
Harry Potter and the Goblet of Fire - Electronic Arts
Guild Wars - NCsoft
The Sims Complete Collection - Electronic Arts
The Movies - Activision
The Sims 2: University - Electronic Arts
Zoo Tycoon: Complete Collection - Microsoft
The Sims Deluxe - Electronic Arts
F.E.A.R. - Vivendi Universal
Dungeon Siege II - Microsoft
Black & White 2 - Electronic Arts


گفته مي شود كه فروش بازيها در اين ماه ضعيف بوده است



:: بازدید از این مطلب : 643
|
امتیاز مطلب : 419
|
تعداد امتیازدهندگان : 140
|
مجموع امتیاز : 140
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد
گرافیک را حال میکنین!!!!!!
من عکسهایی از لژیونر های ایرانی که تمامی مشخصات آنها در FIFA Manager 06 آماده بود را قرار میدهم امیدوارم خوشتان بیاید.



:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 432
|
تعداد امتیازدهندگان : 142
|
مجموع امتیاز : 142
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد
درخواستی

کد تقلب THE SIMS2 

اين هم از رمز SIMS2.

در هنگام بازی کلیدهای [CTRL] + [SHIFT] + [C] را فشار دهید تا کادر وارد کردن کدها باز شود وهرکدام از کدها را که میخواهید وارد کنید :

( نکته : کدها به بزرگ و کوچک بودن حرف ها حساس هستند )

 

ردیف کد  اثر
1 Kaching Add $1000 Simoleons
2 Motherlode Add $50000 Simoleons
3 nosocialworker No Social Worker
4 slowMotion # Set Game Speed to # (0-8)
5 aging -on Turn On Aging
6 aging -off Turn Off Aging
7 moveObjects on Turn Moving of Objects On
8 moveObjects off Turn Moving of Objects Off
9 autoPatch -on AutoUpdate On
10 autoPatch -off AutoUpdate Off
11 deleteAllCharacters Remove All Sims (Neighborhood View)
12 twinsr2cute Have Twins
13 stretchskeleton # Make Sims Larger/Smaller
14 intprop censorgridsize 0 Remove Censor (8=Normal)
15 expand Expand Console Window
16 help Show Some Cheat Commands
17 exit Exit



:: بازدید از این مطلب : 514
|
امتیاز مطلب : 426
|
تعداد امتیازدهندگان : 141
|
مجموع امتیاز : 141
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد
توجههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه مي خوام وبلاگ رو واگذار كنم هر كي خواست بگه پسوردشو بدم به ايديم

:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 439
|
تعداد امتیازدهندگان : 145
|
مجموع امتیاز : 145
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

سلام دوستان امروز تو سایت EAخوندم که چند بازی جدید میخواد عرضه شه گفتم که اگه به شما هم بگم خالی از لطف نیست.



:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

با سلام اطلاعات کافی از بازی DEVIL MY CARY4 رو گذاشتم.برای دیدن مشخصات بازی به ادامه مطلب بروید.



:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

با سلام امروز ترینر بازی محبوب Resident Evil رو در سه ورژن مختلف گذاشتم.

                                                      

                  Resident Evil 3

 

                   

                  Resident Evil 4

 

                                   

                   Resident Evil 5



:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

سلام دوستان امروز ترینر بازیFallout 3 که یک باز اکشن بسیار زیبا هست رو گذاشتم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

این هم ترینر بازی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

ترینر بازی ارباب حلقه ها جنگ برای سرزمین میانه2   

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 1654
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

این هم ترینر بازی Devil May Cry 3بعد از دانلود ترینر دکمه های زیر را بزنید.

 

F1=خون بینهایت

 

F2=اثر ضربه چندین برابر

 

F3=گرفتن 1000ORB

 

F4=بالا ترین سرعت

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 649
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

سلام دوستان برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.اگر هم ترینر هر بازی روکه خواستین تو قسمت نظرات بگید تا براتون بزارم.

 



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

سلام دوستان این هم ترینر بازی بسیار زیبای assassinscreed2 که امیدوارم خوشتون بیاد.



:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

دوستان برای دیدن رمزها به ادامه مطلب بروید.



:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

برای دیدن رمز های GTA5 به ادامه مطلب بروید



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

دوستان سلام

این هم ترینر بازیترینر بازیWARCRAFT 3:REGIN OF CHAOS



:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 408
|
تعداد امتیازدهندگان : 134
|
مجموع امتیاز : 134
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

نام بازی

soul calibur 4

توسعه دهنده

Project Soul

منتشرکننده

Namco Bandai

سبک

 

فايتينگ-شمشيری

پلتفرم

PS3-XBOX360

منبع

HosseinCode.Sub.iR

حتما با سبک مبارزه ی تن به تن آشنا هستید و بار ها و بارها این نوع بازی ها را با دوستان و اطرافیان خود بازی کرده اید . لذت از سر راه برداشتن حریفان هنوز هم زیر دندان های شماست . به تازه گی شرکت Namco نسخه ی جدید بازی Soul calibur که در زمان های انتشار خود بهترین در این سبک به حساب می آمد را روانه ی بازار کرده و علاقه مندان به این سبک را برای خریداری کردن بازی در تکاپو انداخته است . اما به راستی این بازی آنطور که باید و شاید توانسته انتظارات گیمر ها را برآورده کند ؟

برای خواندن نقد کامل روی ادامه ی مطلب کلیک کنید .



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

راهیابی بازی Devil may cry 4  به زبان فارسی قسمت دوم

همونطور که قول داده بودم قسمت دوم راهیابی دویل مای کرای ۴ را گذاشتم در ضمن شما می توانید در انتهای این پست قسمت ۱ آن را نیز دانلود کنید... 

                               

      

1 – این راهیابی در قالب فایل PDF  است و برای مرور آن به برنامه ی  Adobe reader  نیاز دارید

2 – کپی برداری از آن نکنید اگرهم لینک را گذاشتید منبع را بنویسید.

3 -  نویسنده ی این راهیابی :  امیرنسوز ( امیرحسین)

دانلود: لینک  -  حجم: 286 کیلوبایت - پسوورد فایل فشرده: www.hosseincode.blogfa.com

(دانلود قسمت اول با حجم  265 کیلوبایت)



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

درسته که از عرضه ی این بازی حدود یک سال می گذرد ولی بازهم کسانی هستند که می خواهند تازه این بازی را تجربه کنند و من هم در این پست چندین عکس مشابه از این بازی آماده کردم در تنظیمات گرافیکی مختلف ...

البته سیستم من آنقدر بالا نیست و من نتونستم بازی رو در رزولوشن  1024 * 768  و همچنین حالتVery high تست کنم و عکس بندازم ...


                            


برای دیدن همه ی عکس ها به ادامه ی مطلب بروید



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

 

تا عرضه ی بازی زیبا و پرهیجان Red alert 3 مدت زمان کمی مانده است ( حدود دو ماه ) . اگر یادتان باشد نسخه ی دوم بازی آنقدر جذاب بود که چندین بار آن را به پایان رساندیم . نسخه ی سوم هم دقیقا مثل نسخه ی دوم پر هیجان و زیبا طراحی و ساخته شده است ( این را تریلر های منتشر شده میگوید ) . برای امروز تریلری از این بازی پر هیجان را برای شما آماده کرده ام با سه کیفیت که میتوانید آن را از زیر دانلود کنید .



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

سلام دوستان

چندتا مطلب بود که میخواستم به عرضتون برسونم:

اول اینکه ما نویسنده میخواهیم که شرایط نویسندگی در روزهای آینده اعلام میشه

دوم اینکه فکر کنم یه چند وقتی نمیتونیم جواب نظرات رو بدیم (تا وقتی نویسنده استخدام کنیم)

امروز هم عکس های بازی Smack Down vs. Raw 2009 رو براتون آماده کردم.گرافیک بازی نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت داشته و به نظر بازی خوبی میاد و میتونه نیازهای همه ی کشتی کج دوستان (از جمله خودم) رو برآورده کنه.

ادامه ی مطلب ...



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

              

نام بازی

Fallout 3

سبک

Action / RPG

سازنده و ناشر

Bethesda

پلتفرم

X360 – PC – PS3

تاریخ عرضه

پاییز 2008

سال 1997 بود رمانی که کمتر شاهکارهایی در عرصه ی بازی های رایانه ای عرضه می شدند ولی در این سال نسخه ی اول fallout  عرضه شد و غوغا به پا کرد این نسخه از بازی برای windows  -  MS dos منتشر شد داستان بازی در واقع بعد از جنگ جهانی دوم بود ( فکر کنم!) سبک بازی Action RPG بود از اینجا بود که همه منتظر نسخه های بعدی این بازی شدند درست یک سال بعد نسخه ی دوم عرضه شد  حالا می خواهیم بریم سر اصل مطلب یعنی پیش نمایش نسخه ی سوم بازی ....

ادامه ی مطلب رو بخونید حتما ...



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

از این پس میتوانید سوالات و مشکلات خود را در انجمن های گفتگوی حسین کد مطرح کنید ؛ با عضویت در انجمن علاوه بر اینکه میتوانید با دیگر اعضای انجمن تبادل نظر کنید میتوانید به فعالیت در آنجا پرداخته و به مدیریت یکی از انجمن ها منصوب شوید . اگر میخواهید از دنیای گیمر های حرفه ای عقب نمانید سریع تر فرم عضویت را تکمیل کنید .

موضوع بعدی در باره ی نویسندگی در حسین کد است . شما میتوانید با عضویت در انجمن حسین کد و با خواندن قوانین نویسندگی ( در اینجا ) یکی از نمونه کارهای خود را به صورت پغام خصوصی به مدیران ارسال کنید تا در سریعترین زمان به آنها رسیدگی شود و به برترین آثار اجازه ی نویسندگی در حسین کد داده شود . در ضمن نیاز ما به نویسنده آنقدر نیست که چشم و گوش بسته افراد را انتخاب کنیم ، فقط به حرفه ای ترین ها اجازه نویسندگی داده میشود و در انجمن هم با مقام هیئت تحریریه فعالیت میکنند . با تشکر از شما برای عضویت در انجمن ها اینجا کلیک کنید .

آدرس ==> www.hosseincode.frm.ir



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

ببخشید اگه قسمت سوم این راهیابی کمی دیر پست شد جبران می کنم قسمت چهارم آن را نیز فردا پس فردا می ذارم که کلک قضیه رو بکنم ...

در انتهای صفحه نیز می تونید قسمت های قبلی رو دانلود کنید ...

1 – این راهیابی در قالب فایل PDF  است و برای مرور آن به برنامه ی  Adobe reader  نیاز دارید

2 – کپی برداری از آن نکنید اگرهم لینک را گذاشتید منبع را بنویسید.

3 -  نویسنده ی این راهیابی :  امیرنسوز ( امیرحسین)

 دانلود : لینک  -  حجم: 286 کیلوبایت - پسوورد فایل فشرده: www.hosseincode.blogfa.com

دانلود قسمت اول با حجم   ۲۶۵ کیلوبایت

دانلود قسمت دوم با حجم  ۲۸۶ کیلوبایت



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

 

FABLE II نام بازی
MICROSOFT GAME STUDIOS توسعه دهنده
LIONHEAD STUDIOS سازنده
اکشن نقش آفرینی سبک
XBOX 360 پلتفورم
مهر 1387 تاریخ انتشار
HOSSEINCODE.BLOGFA.COM منبع

اگر از طرفداران سبک " اکشن نقش آفرینی " باشید ، حتما با نام FABLE آشنایی دارید . نسخه ی اول این بازی دارای نوآوری های زیادی بود که در آن زمان یکی از بهترین ها شناخته میشد . و حالا FABLE II . در نمایشگاه E3 داستان بازی مشخص شده . داستان بازی از جایی شروع میشود که شخصیت شما یک بچه کوچک است و با مرور زمان رشد و تکامل پیدا میکند و به دوران بزرگسالی راه میابد . داستان بازی 500 سال بعد از FABLE I اتفاق میافتد . در اول شخصیت شما با خواهرش زندگی میکنند ، آنها دوره گردهای فقیری هستند .

برای خواندن پیشنمایش کامل روی ادامه ی مطلب کلیک کنید .



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

گروهي از جويندگان براي اولين بار به قلب منطقه حفاظت شده هسته اي چرنوبيل نفوذ کردند و سبب ايجاد ماجراها و حوادث بسياري در اين منطقه شدند.نوعي انرژي بي پايان سبب تغيير عمده و ناگهاني منطقه شد.ديگر راه ها قابل اعتماد نيستند،موجودات منطقه تماماً تغيير شکل يافته و هولناک شده اند.در اين شرايط STALKER ها در منطقه چرنوبيل گيرافتاده و راه بازگشتي ندارند.آن ها وارد مناطقي مي شوند که تا پيش از رخ دادن فاجعه هرگز شناخته نشده بودند...منطقع کاملاً ناامن است و هر روزه از شدت انفجارها کاملاً به لرزه مي افتد.
تغييرات عمده ايجاد شده در محيط،تعادل و توازن نيروهاي منطقه را به هم ريخته است و STALKER ها در اين شرايط وارد منطق نفوذ کاملاً جديد و ناشناخته شده و با موجوداتي عجيب روبرو مي گردند.ديگر مانند گذشته دوست و دشمن وجود ندارد؛هر کسي براي خودش کار مي کند و جنگ هاي حزبي ميان گروه هاي مختلف جويندگان آغاز مي گردد.
شخصيت اول بازي نيز سربازي مزدور است که در بحبوحه جنگ ميان گروه هاي مختلف جويندگان در منطقه ظاهر مي شود.در اين حالت،او نقشي کليدي را در رخ دادن حوادثي که باعث آغاز نسخه اوليه بازي،S.T.A.L.K.E.R.:Shadow of Chernobyl مي شود،ايفا خواهد کرد.
چه حوادثي سبب به وجود آمدن فاجعه اتمي چرنوبيل شد؟! دليل رخ دادن انفجارها چيست؟! چرا منطقه به ناگهان دچار تغيير شد؟! چگونه مي توان اين ناامني را در منطقه از ميان برد؟! کدام گروه از جويندگان سرانجام موفق خواهند بود؟! استرلوک چگونه از بين رفت؟! پيش از آن چه اتفاي براي او افتاده بود؟!... اين ها همه و همه سؤالاتي هستند که S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky،نسخه دوم از بازي محبوب S.T.A.L.K.E.R که يک سال پيش از آن به وقوع مي پيوندد،پاسخگوي آن خواهد بود... .

متن کامل در ادامه ی مطلب ...



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

دانلود ترينر



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد
سلام الان براتون ترينر DARK VOID رو ميذارم ببخشيد اگه يكم دير شد

دانلود ترينر



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

اين هم از ترينر AVATAR برين كيف كنيد

دانلود ترينر



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 15 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد
سلام عيد بر شما مبارك الان براتون ترينر Assassins Creed 2 رو ميذارم همراه با سيو

دانلود سيو

دانلود ترينر



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 15 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد
سلام امروز براتون ترينر بازي Prison Break رو ميذارم عيدتون هم مبارك

دانلود ترينر



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 15 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد
اين هم از ترينر Coman Qconquer 4

دانلود ترينر



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 15 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد
سلام الان براتون ترينر METRO 2033 رو ميذارم البته با لينك مستقيم مه برين حالشو ببرين

دانلود ترينر



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 15 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

سلام باز هم ترينر با لينك مستقيم

دانلود ترينر




:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 15 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد
سلام بابا به خدا منم تازه فهميدم حالا شما ها هم ديگه ببخشيد الان براتون يك دونه سالمشو گذاشتم كه خودم امتحان كردم

دانلود ترينر



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 15 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد
سلام الان براتون ترينر Mass Effect 2 رو ميذارم ببخشيد چون يادم رفته بود

دانلود ترينر



:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 15 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

دانلود ترينر



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 15 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد
سلام الان براتون ترينر DARK VOID رو ميذارم ببخشيد اگه يكم دير شد

دانلود ترينر



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سجاد موبد

اين هم از ترينر AVATAR برين كيف كنيد

دانلود ترينر



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 15 خرداد 1389 | نظرات ()