DTM
نوشته شده توسط : سجاد موبد

 

 

2

بازي CMR4 جزو بهترين بازي هاي ماشيني است که تا به حال ساخته شده و تنها رقيب آن را ميتوان بازي V-rally از سري بازيهاي Need For Speed دانست. فرمان نرم گرافيک بالا پنچر شدن چرخها و شکسته شدن شيشها از ويژگيهاي بازي است.و مسابقات نيز به صورت ضبدري انجام مي پذيرد. اين بازي در دست کاربران PCو PS2وX-BOX قرار خواهد گرفت و براي اجراي اين بازي بايد کارت گرافيک شما ?? باشد تا بتوانيد از بازي لذت ببريد.

DTM Racer

3

 

اخبار بازی ها
Red 5 و استفاده از Offset Engine
چندي پيش يك سري از افرادي كه از كمپاني Blizzard جدا شده بودند، استوديويي تحت عنوان Red 5‌ را تشكيل دادند (كه در خبرها هم آمده بود). استوديوي Red 5 اعلام كرده است كه مي خواهد بازي اي با استفاده از انجين بازي Project Offset بسازد. بازي Project Offset در سال 2007 عرضه خواهد شد و تا به حال نمايش هاي خيره كننده اي از خود نشان داده است (اين بازي و انجينش هم قبلا معرفي شده است). بازي جديد Red 5 در حال حاضر نامي ندارد. اين بازي بصورت MMO خواهد بود و ساخت آن به تازگي شروع شده است.

VU Games و ساخت Eragon
آخرين شماره از مجله Game Informer خبر از ساخت بازي Eragon مي دهد. اين بازي كه براي فيلمي به همين نام ساخته مي شود در دنيايي فانتزي اتفاق مي افتد و استوديوي سازنده آن Stormfront است. اين بازي در پاييز سال آينده و براي كنسول هاي نسل حاضر عرضه خواهد شد.

عكس هاي جديدي از Dreamfall
به نظر مي رسد كه بازي آينده Funcom (استوديوي سازنده Dreamfall) بتواند دنباله اي مناسب براي قسمت اول اين بازي با نام The Longest Journey باشد. The Longest Journey در سال 2001 به عنوان بهترين بازي ادونچر سال انتخاب شد و Dreamfall مي رود كه بازهم اين عنوان را بدست آورد. عكس هاي جديدي از اين بازي را در زير مي بينيد (ضمنا اين بازي براي PC و Xbox عرضه مي شود):


Will Wright در GDC
به احتمال زياد Will Wright را مي شناسيد. خالق سري بازيهاي Sims و Sim City و در آينده اي نه چندان دور بازي Spore. آقاي ويل رايت قرار است در Game Developer Conference امسال سخنراني داشته باشند. موضوع اين سخنراني درباره ساخت بازيهاي نسل بعد خواهد بود. GDC در فاصله 20-24 مارچ و در San Jose برگزار مي شود و آقاي ويل رايت در بيست و سوم مارچ به مدت يك ساعت سخنراني خواهند داشت.

عكس هاي جديدي از Flat Out 2

شايعه: دليل كمبود X360
شايعاتي در اينترنت پيچيده است كه دليل كمبود عرضه X360 كمبود رم كارت گرافيك آن مي باشد. اين رم ها توسط Infineon ساخته مي شوند و به نظر مي رسد كه اين كمپاني براي ساختن رم هايي كه با كلاك مورد نظر X360 كار كنند دچار مشكل شده است. اين كنسول از رم هايي با كلاك 700 Mhz و از نوع GDDR3 استفاده مي كند. مايكروسافت و Infineon اين خبر را تاييد يا تكذيب نكرده اند.

تغيير مدير Xbox ژاپن
مايكروسافت طي اطلاعيه اي رسمي خبر از تغيير مدير Xbox‌ ژاپن مي دهد. طي اين اطلاعيه آقاي Yoshihiro Maruyama مدير اين كنسول در ژاپن خواهند بود و به جاي آقاي Takashi Sensui اين مسئوليت را بر عهده خواهند داشت. مايكروسافت از اين سمت به عنوان Strategic Position Within Microsofts Entertainment and Devices Division نام برده است و آقاي Sensui نيز گفته اند كه: ما مي دانيم كه موفقيت Xbox در ژاپن به راحتي و يا به زودي ميسر نخواهد شد. همچنين ايشون ابراز اطمينان كرده اند كه مايكروسافت خواهد توانست طرفدارهاي بيشتري براي كنسول خود در ژاپن پيدا كند.

بازيهاي امسال World Cyber Games
حتما با معتبر ترين مسابقات جهاني بازيهاي كامپيوتري آشنا هستيد. WCG‌ امسال در Monza ايتاليا برگزار خواهد شد. مسئولان برگزاري اين مسابقات هر ساله ليست بازي هاي مسابقات را با توجه به بازيهاي عرضه شده در آن سال اعلام مي كنند. بازي هاي WCG 2006 نيز به تازگي اعلام شده اند كه بيشتر آنها نسخه جديد بازيهاي سال پيش است. بازيهاي Starcraft: Brood War، Warcraft 3: The Frozen Throne، Counter Strike 1.6، Warhammer 40000: Winter Assault، Fifa 2006 و NFS Most Wanted ميدان هاي نبرد امسال خواهند بود. علاوه بر اين شش بازي PC دو بازي جديد نيز اعلام شده است كه عبارتند از Dead or Alive 4‌ و Project Gotham Racing 3 كه هر دو از بازي هاي X360 هستند. اين مسابقات در پاييز سال آينده برگزار خواهد شد.

پچ هاي جديد:
** اولين و دومين پچ بازي SW Empire at War تقريبا بدون فاصله از عرضه اين بازي ارائه شده است. اين پچ ها براي بر طرف كردن اشكالات موجود در بازي و تعدادي اضافات براي بازي است.
** پچ جديدي هم براي بازي SW Battlefront 2 عرضه شده است كه تعدادي نقشه تك نفره و چند نفره به بازي اضافه مي كند و اشكالات بازي را از بين مي برد.
** بالاخره بعد از مدت ها بحث پچ 1.2 بازي Battlefield 2‌ هم عرضه شد. اين پچ آدرس سرور جديدي را براي بازي به همراه دارد و اشكالات موجود در بازي را بر طرف مي كند.

پرفروش ترين بازيهاي PC در ماه ژانويه:


World of Warcraft - Vivendi Universal
The Sims 2 - Electronic Arts
Age of Empires III - Microsoft
Civilization IV - 2K Games
Call of Duty 2 - Activision
The Sims 2 Nightlife - Electronic Arts
Battlefield 2 - Electronic Arts
RollerCoaster Tycoon 3 - Atari
Zoo Tycoon 2 Microsoft
Battlefield 2 Special Forces - Electronic Arts
Harry Potter and the Goblet of Fire - Electronic Arts
Guild Wars - NCsoft
The Sims Complete Collection - Electronic Arts
The Movies - Activision
The Sims 2: University - Electronic Arts
Zoo Tycoon: Complete Collection - Microsoft
The Sims Deluxe - Electronic Arts
F.E.A.R. - Vivendi Universal
Dungeon Siege II - Microsoft
Black & White 2 - Electronic Arts


گفته مي شود كه فروش بازيها در اين ماه ضعيف بوده است





:: بازدید از این مطلب : 644
|
امتیاز مطلب : 419
|
تعداد امتیازدهندگان : 140
|
مجموع امتیاز : 140
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: