مقایسه ی گرافیکی بازی CRYSIS
نوشته شده توسط : سجاد موبد

درسته که از عرضه ی این بازی حدود یک سال می گذرد ولی بازهم کسانی هستند که می خواهند تازه این بازی را تجربه کنند و من هم در این پست چندین عکس مشابه از این بازی آماده کردم در تنظیمات گرافیکی مختلف ...

البته سیستم من آنقدر بالا نیست و من نتونستم بازی رو در رزولوشن  1024 * 768  و همچنین حالتVery high تست کنم و عکس بندازم ...


                            


برای دیدن همه ی عکس ها به ادامه ی مطلب بروید





:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: