همه چیز در مورد بازی S.T.A.L.K.E.R Clear Sky
نوشته شده توسط : سجاد موبد

گروهي از جويندگان براي اولين بار به قلب منطقه حفاظت شده هسته اي چرنوبيل نفوذ کردند و سبب ايجاد ماجراها و حوادث بسياري در اين منطقه شدند.نوعي انرژي بي پايان سبب تغيير عمده و ناگهاني منطقه شد.ديگر راه ها قابل اعتماد نيستند،موجودات منطقه تماماً تغيير شکل يافته و هولناک شده اند.در اين شرايط STALKER ها در منطقه چرنوبيل گيرافتاده و راه بازگشتي ندارند.آن ها وارد مناطقي مي شوند که تا پيش از رخ دادن فاجعه هرگز شناخته نشده بودند...منطقع کاملاً ناامن است و هر روزه از شدت انفجارها کاملاً به لرزه مي افتد.
تغييرات عمده ايجاد شده در محيط،تعادل و توازن نيروهاي منطقه را به هم ريخته است و STALKER ها در اين شرايط وارد منطق نفوذ کاملاً جديد و ناشناخته شده و با موجوداتي عجيب روبرو مي گردند.ديگر مانند گذشته دوست و دشمن وجود ندارد؛هر کسي براي خودش کار مي کند و جنگ هاي حزبي ميان گروه هاي مختلف جويندگان آغاز مي گردد.
شخصيت اول بازي نيز سربازي مزدور است که در بحبوحه جنگ ميان گروه هاي مختلف جويندگان در منطقه ظاهر مي شود.در اين حالت،او نقشي کليدي را در رخ دادن حوادثي که باعث آغاز نسخه اوليه بازي،S.T.A.L.K.E.R.:Shadow of Chernobyl مي شود،ايفا خواهد کرد.
چه حوادثي سبب به وجود آمدن فاجعه اتمي چرنوبيل شد؟! دليل رخ دادن انفجارها چيست؟! چرا منطقه به ناگهان دچار تغيير شد؟! چگونه مي توان اين ناامني را در منطقه از ميان برد؟! کدام گروه از جويندگان سرانجام موفق خواهند بود؟! استرلوک چگونه از بين رفت؟! پيش از آن چه اتفاي براي او افتاده بود؟!... اين ها همه و همه سؤالاتي هستند که S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky،نسخه دوم از بازي محبوب S.T.A.L.K.E.R که يک سال پيش از آن به وقوع مي پيوندد،پاسخگوي آن خواهد بود... .

متن کامل در ادامه ی مطلب ...





:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: